What?

Det tog inte lång tid efter det att jag lagt in gårdagens inlägg som humöret svängde tvärt. Ida skrev och sa att det bil utgång! Finemang vad trevligt! Tog en snabbdusch, lagade kvällsmat till familjen, åt och cyklade sedan hem till Nilla för lite förfest. Det var jag, Ida och Nilla som hängde för kvällen och hemma hos Nilla blev det en flaska vin varvat med mumsigt isiga drinkar. Sen bar det av till stan och vi hamnade på Cheers&Beers. Jag får väl erkänna att jag var något påverkad cå kvällen där är lite luddig. En sak vet jag, jag gjorde en chansing, en vinna-försvinna-prövning, och det gick hem. Så jag var inte hemma förrän kl 18 idag. Mer än så tänker jag inte förtälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0