Look at me now!

Idag är en mycket bättre dag. Visst finns saker som fortfarande tynger mig, och lär göra tills jag får svar, men i stort sett är livet på topp! Dagen började rätt tråkigt men när jag satt på bussen så gick det på en så grymt snygg/söt kille. Han värmde då min morgon när han titta på mig när han stod i dörren, och igen när han gått på. Kvittar om han var 18, 20 eller äldre, tilltalande var han i allafall.
På jobbet var det ganska segt dock, och jag blev störtglad när jag äntligen fick gå hem. Satte mig på bussen, lyssnade på go musik och förberedde mig för träningen. Och så skönt det var att svettas järnet! Var på spinning, trodde i början att jag skulle då, men när man väl är i gång är det underbart. Har kommit fram till att gymmet verkligen är min fristad. Här är ingen som sättar krav. De bara pushar. Även om jag är arg, glad eller ledsen så kommer jag alltid därifrån med ett starkare självförtroende och ett piggt och glatt jag. Måste verkligen bli duktig på att gå dit regelbundet. Och försöka hitta en lägenhet i stan så att det går lättare.
Bussen hem gav mig också att gott skratt. In på bussen kommer en tjej med först en stor svart yvig hund, sen kommer en mindra vit, samt en vit skottie. Men detta är inte allt(!). När hon vänder sig om så sitter det en iller i luvan. Hur orkar hon?

Det har vart en minst knasig dag, men som fått mig att le. Bara att ladda för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0