Jodå det fungerar!

Jag var ärligt talat skaptisk till GratisBio.se till en början. Men tänkt, jag ger det ett försök. Så jag har emellanåt klickat på länkar till hemsidor samt värvat ett par medlemmar. För någon månad sen kom jag upp i 1000p och beställde därför en kod till att plocka ut ett presenkort på 300 kr. I förra veckan valde jag att ta ut det på Kicks då jag var i stort behov av lite nytt smink. Snabb leverans var det, kom redan i fredags. Så i lördags gick jag till Kicks och tog med mig en foundation och en concelar, båda från Maxfactor. Och jag har fortfarande 55 kr kvar.



Visst det är lite jobb bakom poängen, men är det inte värt det? Ni som inte redan är medlemmar borde bli det, och då får ni gärna stötta mig genom att anväda denna länk;

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=79344

Tack GratisBio.se för presentkortet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar inte gratis bio längre...jag tog ut två biobiljetter men fick bara en hem i brevlådan:(

2009-01-26 @ 19:00:21
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0