Hur kan jag äta för lite?

Jag tycker jag äter mycket. Och när jag fyller i programmet så tar jag ändå i lite, men ändå kommer jag inte upp i antalet kalorier som bör ätas. Och åt precis kvällsmat, men är hungrig igen så förbränningen är verkligen igång. Härligt!

Var iväg på CardioMoves-passat idag, nytt namn för DanceMania. Gud vad skönt det var att få upp pulsen och svettas! Varför slutade jag egetnligen med det för ett par månader sen? Är ju underbart! Så nu blir det planering som gäller så att jag kan få in fler pass i min vardag. Hittills är det bokat ett på måndag morgonen innan jobbet samt ett på tisdagen då jag är ledig. Nu ska jag allt få bukt på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0