Två veckors oro är äntligen över!

Det känns skönt. Att slippa oroa sig. Nu kan jag äntligen fokusera på kosten och träningen igen, det som blev lidande för min oro. Så nya tag igen, för jag ska allt nå mitt uppsatta mål!

Igår blev det ingen fika på stan eftersom Ida var tvungen att hoppa in och jobba. Men det blev istället Melodifestival och lite spel på kvällen istället, med henne och Per. Trevligt var det, och jag vann båda gångerna! Att ordspråket, tur i spel otur i kärlek, stämmer väl in på mig är då inget nytt.

Idag söndag så var jag tvungen att hoppa in för att jobba då flertalet är sjuka. Man tackar väl inte nej till pengar. Men hade gärna legat kvar i sängen för jag är dödstrött(!). Att jag sovit dåligt i flertalet nätter har tagit ut sin rätt, helt klart.

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0