Bläk!

Usch och fy och tvi! Pappa stod för middagen idag, och han har en förkärlek till levergryta. Jag har varje gång tidigare antingen lyckats vara borta eller helt enkelt sluppit äta det. Men idag tänkte jag att jag inte skulle vara så ohyffsad. Men det var det värsta jag ätit. Konsistensen är vidrig rent ut sagt. Smaken, visst ok, men nej aldrig mer!

Jag som sagt ledig idag. Har spenderat förmiddagen med sjukskrivna mamma och om ett par timmar är det dags för spinning. Har fortfarande inte löst problemet med helgen, och är inställd på att det inte blir något Borås. Men hoppet lever på att det blir det ändå. Får se helt enkelt.

Ha en underbar dag i solskenet!

Kommentarer
Postat av: andreas

usch och fyfan, levergryta är det vidrigaste som finns i matväg! jag lider med dig jossan!

2009-02-13 @ 14:04:34
URL: http://livetpamosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0