På bättringsvägen

Nu börjar jag äntligen känna mig bättre. Har verkligen fokuserat på att ligga i sängen och ta det lugnt hela dagen, och det har gjort underverk. Har även fått diskat och duschat nu precis, och ska strax gå till sophuset med lite skräp. Lättar på samvetet att göra småsaker som jag annars drar mig för att göra. En liten diskmaskin skulle göra susen för mitt humör genom att dämpa det dåliga samvetet skulle jag tro.

Då det bara är två dagar kvar av detta år så är det snart dags att ta itu med nyårskrönikan också. Får sätta mig ner och läsa igenom förra årets. Inte mycket som gått som jag ville då, men små framsteg är ju bättre än inga alls.

Kommentarer
Postat av: angi

Ja eller hur. Har läst massa positiva saker om just denna foundation. Så ska bli jätte kul att testa. Var lite skeptiskt till att smeta på "puder i ansikitet", men blir ju så van vid flytande. Men som jag känner nu kommer jag nog aldrig mer smeta på min i krämform. :) hih Gott nytt åt

2009-12-29 @ 20:15:49
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0