Godmorgon!

Eller godnatt? Jag är trött. Kan bero på att jag inte somnade förrän efter klockan ett i natt. Suck. Vill sova ju. Kunna sova.

Nu är det två dagar med jobb som väntar. Men korta dagar. Sen är det helg! I morgon efter jobbet åker jag direkt hem till mamma där jag hämtar bil och syster. Sedan på lördag morgon åker vi till Götet för lite shopping. Blir även en visit till IKEA då jag har lite returer och andra saker att köpa. Efter det är det bara att skynda hem för på kvällen är det julbord med jobbet.

Time to run!

Kommentarer
Postat av: angi

vad bra. Det hj'lpte nog för mig med för jag mår genast lite bättre i nacken :=) Mirakelknep kankse :)

2009-12-06 @ 14:40:34
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0