Gäsp!

Detta har verkligen vart en måndag i trötthetens tecken. Vaknad 10, ville inte gå upp. Så jag gjorde frukost på sängen och tittade ett avsnitt Criminal Minds. Mitt i allt ringde Lollo. Så ett par timmar senare möttes vi på stan. Gjorde lite ärenden och åt lunch. Gick vidare hem till henne för lite kaffe. Sen var det bara att cykla hem i det dimmiga och mycket blöta vädret. Burr!

Väl hemma satte jag mig framför ytterligare ett CM avnitt. Somnade nästan genast. Efter en halvtimma väcktes jag av telefonen då mamma ringde. Åkte och mötte upp henne och Linnea på OnOff för att inhandla en julklapp. Ytterligare än klar, skönt!

Strax ska jag se på Ullared på kanal5's play-sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0