En lång, lång dag

Pappa hämtade mig här utanför strax efter klockan 9. Vi körde om Almers skola och hämtade upp tvillingarna. Vidare mot Mc'D utanför Falkenberg där vi plockade upp farmor. Sen bar det av till Halmstads sjukhus. Där har vi suttit på Infektionsintensiven i över 8 timmar. För att tillsammans med mamma göra Linnea sällskap. Det har vart en lång dag. Det enda vi vet är att det i allafall är lite bättre. Men långt från bra. När det sedan var dags att åka hem hade ett hemskt snöoväder dragit sig in över Halland. Låg på motorvägen i max 70. Smått obehagligt att inte se vägen och slira i modden. Men hem kom jag säkert i vart fall.

Dagen har fått mig att glömma allt om julen. Klapparna kan kvitta. Maten, Kalle Anka och allt annat lika så.

Ska försöka gå till jobbet i morgon. Börjar 11, sen får vi se hur länge jag blir kvar där.

Nu ska jag sova. För sömn är något jag inte fick gott om förgående natt.

Ta det lugnt på de snöiga vägarna!

Kommentarer
Postat av: Elise

Nej när sånt här händer fattar man hur oviktigt allt är runt omkring. Hoppas du får en bra dag på jobbet och att allt blir bra. Kramar

2009-12-23 @ 10:19:33
URL: http://johannaelise.bogg.se
Postat av: angi

usch låter inte kul. Hoppas du haft en fin jul trots allt ändå... :)

2009-12-25 @ 14:14:33
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0