Time to work

Vanligtvis när jag går till jobbet så drar jag på mig ett par jeans och en collagetröja.
Alternativt mjukisdressen när jag åker bil på helgen.
Fråga mina kära kollegor, dom vet.
Men idag när jag tog på mig så insåg jag att jag är trött på att gå halvsleten till jobbet.
Så istället för jeans blev det chinos.
Och till det en enkel top.
Enkelt, klassiskt.
Och såpass påklätt så man inte behöver ha ångest för kläderna om man bestämmer sig för att inte åka direkt hem efter jobbet.



Nu ska det bara hittas något passande att ta på över. En kofta eller jacka.
Sen måste jag gå till bussen så jag inte missar den!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Detsamma!

2009-08-21 @ 10:19:55
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0