Redhead

Nu har jag färgat håret igen. Eller tonat som de så fint heter. Satt och funderade hela dagen igår. Och idag. Frågade Linda, och hon övertygade mig. Färgen försvinner ju så snabbt ändå, så jag hinner ju inte ångra mig. Nej nästa gång lutar det åt en ljust brun nyans. Helt utan rött i. Tror jag kan bli fint. Men den ska vara riktigt ljus. Lite sådär höstigt brunblondt. Får väl se vad min frisör tycker. För innan det är dags för ny hårfärg är det klippning som gäller. Men det blir nog inte förrän om sisådär 4 veckor.

Nu sitter jag och funderar på om det blir tidigt i säng idag med.
Med tanke på det där sms:et som kom i natt och höll mig vaken, skulle det nog vara en bra idé.
Och skulle det komma ett nytt i natt så skulle jag ju inte bli ledsen direkt.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: ullisar

spännande! nästa vecka får jag se! - om du inte bloggar foto här innan dess :)

2009-08-19 @ 01:11:37
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0