Fröken Duktig

Idag vaknade jag av ett sms från Lollo som ville gå på en promenad. Hon lyckades allt övertala mig så vi möttes i stan och gick runt fästningen, bort till Kurorten och upp över Hästhaga, hem till henne. Där bjöds på kaffe. Trevligt! Så har redan fått ihop över 11000 steg.

När jag kom hem så städade jag och åt lite lunch. Och nu har jag vart så duktig och rensat i min garderob. Blev så trött på den. Vill inte ha en massa hängande som aldrig kommer att användas. Nej det är dumt. Vill ju hellre kunna skaffa nytt sen. Så nu har jag tagit ut en massa som jag ska låta ett par vänner gå genom. Hittar inte de något så säljer jag resten på Tradera. Tjäna lite pengar är ju aldrig fel.

Vad ska jag göra nu tro? Ta den där löprundan som jag tänkte?


Uppdatering 18.56

Visst blev det en löparrunda. Lite längre än förre gången då det kände bra idag. Wiho! Ett steg framåt. Bara att se till att fortsätta med det också

Nog med motion för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0