- 1.3

Nu är det allt ett par dagar sedan jag uppdaterade. Så vad har hänt?

Fredag
Denna dag bjöd på en härlig promenad ner till stan där jag mötte upp Ida. Vi gick och kollade på gardiner till mitt kök, gick sådär. Sen kollade vi kläder och tog en fika. Trevlig. Fortsatte till gymmet där jag gick på spinningpass. Direkt efter passet sprang jag till bussen. Svettig och fin. Där mötte jag Emma, längesedan sist. Tog bussen ut till Mamma där jag fick mig lite kvällsmat.

Lördag
Då butiken jag skulle köpa present till Julia i inte var öppen igår fick jag springa ner på stan även idag. Tog mig en runda på Kvantum också för att köpa ingredienser till kvällens paj. Resten av dagen gick åt till att slappa. Sen var det bara att fixa i ordning sig för runt 18-tiden dök Linda och Ida upp. Vi åt paj, tjötade och gick sedan vidare till Julia som bjöd på födelsedagsfest. Vid 22.30 gick jag och Ida vidare för att ta oss ner till Sociten som hade säsongsavslutning och bartömning. Tur hade vi som gick då för vi kom in gratis. Och det tackar man inte nej till! Det blev lite dans, en drink och prat med folk. Men efter två timmar var vi trötta. Folk betedde sig som galningar och knuffades etc. Så vi gav upp. Gick och åt en korv på Torggrillen och sen hem. Inte svårt att somna inte!

Söndag
Dagen spenderades i soffan. Blev dock rastlös så jag tog mig ut i slingan och sprang en sväng. Gick sådär, men jag tog mig ut. Sedan tillbaka till soffan. Sen ville Linda ut på promenad efter jobbet så jag hängde på. Det blev en lång sväng som avslutades med pizza. Mums!

Måndag
Det är idag det. Nu är semestern över och jag ska tillbaka till vardagen. Men jag klagar inte. Vill ha rutiner igen. Förra veckans träning gick ju galant, -1.3 kg på vågen idag. Och då har jag svullat det ena och det andra i matväg. Så det blir fokus på att bättra det denna veckan då jag inte kan träna lika hårt. Men nu kör jag på!

Dags att gå till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0