Vilken kap!

Jag hade planerat att köpa rosa blommiga kuddfodral till min kommande vita soffa. Hade beräknat att handla för totalt 590 kr, då de normalt kostar 98 kr styck. Men gick nyss in på H&M's hemsida och fann till min glädje att de har kampanj på dem nu för endast 29,50 kr. Så nu har jag istället betalt 315 kr. Nästan halva priset ju! Det kallar jag kap. Det bästa av allt är ju att innerkuddarna som säljs på H&M Home inhandlade jag redan förra året innan de ens hade släppts på marknaden då vi slängde ut dem till vrakpriser, 5-10 kr, på Fyndbutiken när vi stängde. Så det blir billiga kuddar. I like!



När jag kom hem idag hade jag fått 50% på valfri vara på Ellos. Så jag passade på att göra ytterligare ett kap. Överkastet jag ville ha fick jag nu för trevligt 349 kr istället för 699 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0