Solig lördag

Idag är det underbart väder ju! Har spenderat största delen av dagen hittills med att sola. Gick upp tidigt för att köra Jennys sambo till Ängeholms flygplats, ja de har en sådan(!). Huvudet var väl inte riktigt med efter gårdagens vinflaska, men men. Sen åkte vi hem och lagade oss en mumsig frukost med ostar och gott bröd. Löste melodikrysset gjorde vi också. Jenny skulle på besök hos vårdcentralen så jag la mig i solen, så nu är jag gott färgad.

Vad som återstår av denna lördag är oplanerat just nu. WIC matchen är på tv, och Jenny som är ett fan lär väl kolla så det får jag med göra. Har faktiskt blivit en "tradition" att kolla på den på tv de senaste åren för min del.

Efter det är det lördagskväll. Om jag spenderar den här med Jenny eller i Ängelholm är ännu oklart. Hoppas han hör av sig snart så jag kan bestämma mig för hur jag ska göra. Men pirret i magen säger: Gooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0