Jag säger som Amy

/.../ I'm not the girl I used to be
Open my eyes and I begin to see
This is my game, I'm in control
Proud of my name, I can't defend my soul

Better start reading my lips when I'm telling you

It's my life and I do what I feel like
Tell the boys that it's my life
When I walk the night, woah
It's my life, my decision
I want you, in provision
It's my life when you hold me tight
/.../

Det är jag, mina val, mitt liv. Och idag mår jag underbart! Det är ju upp till mig hur jag mår, och idag har jag valt att må bra. Varför låta saker och ting tynga en och göra att man mår dåligt, när man faktiskt kan välja att må bra. Det är bara 8 timmar kvar på jobbet innan det är 3 dagars ledighet för min del. Kan nog bli en trevlig helg. I morgon lutar det åt IKEA med Ida, och förhoppningsvis party på det. Sen på söndag ska jag ta upp min träning igen, äntligen! Ska bli skönt, komma i form igen. Man tappar ju det så fort när man blir förkyld.

Vill bara säga tack till mina vänner innan jag avslutar detta inlägg. Ni förgyller min vardag och gör livet värt att leva. Alla andra som inte uppskattar min närhet kan ju komma tillbaka när de är intresserade eller helt enkelt hålla sig borta. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0