Gäsp!

Idag är jag riktigt trött. Sov nog för länge i natt, sisådär 11 timmar tror jag. På tok för länge. Så imorgon blir det att ställa klockan. Får se om jag är duktig nog att ta mig iväg till Core passet kl 8.30. Borde, men det får bero på om bilen finns hemma eller inte. Jag pallar inte cykla.

Informationsmötet angående aupairansökan har jag inbillat mig är på lördag, men insåg igår att det inte är förrän nästa lördag igen. Jag som trodde att jag behövde stressa i veckan för att få ihop så mycket som möjlig med mina ansökan, men det blehver jag ju inte. Dock är det skönt att få det gjort så att jag kan lämna in det direkt efter mötet och intervjun så att jag kan få komma iväg. Innan jag kanske ångrar mig. Ja jag har tänkt tanken. Men jag har bestämt mig för att jag vill iväg och se något nytt.

Dags att göra kvällsmat strax kanske.

Ha en trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0