Congratulations to me!

Dagen till ära är min födelsedag, och det har vart en trevlig sådan. Först var det ett Core pass på Atletica, sen frukostfika med Ida på stan. Efter middagen gjorde jag en mumsig tårta som jag och familjen delade på. Men det absolut bästa under dagen var helt klart när jag läste om mailet om att jag ska få komma på intervju hos ett av företagen som jag sökt jobb hos! Lycklig! Hur det går spelar ingen roll, för det är ett steg framåt ändå.

Vad gäller målen jag satte upp igår så har det gått dåligt idag. Det enda jag fullföljt är träningen. Men men det är bättre än inget.

Nu ska jag gå och sova för imorgon är det upp tidigt för att följa med Lollo till Halmstad och hennes operation.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-07 @ 07:11:51
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Ida

Haha va ju för att jag va så himlans trött. Snoozade i typ en halv timma men sen tog jag tag i mig själv.

2008-10-07 @ 13:12:49
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0