Ännu snurrigare!

När det är som snurrigast får jag ett mail så det blir ännu snurrigare. Nu har jag blivit erbjuden en lägenhet också. Har visserligen 3 framför mig, men ändå. Varför allt på samma gång? Jag har bestämt mig för att jag vill åka, så inget hindrar mig. (Ehm, hoppas jag iallafall.)

Hur som helst. Har idag fått jobba 3 timmar som byggjobbare. Eller jag inte byggjobbare kanske. Men återvinnare. Nej det lät ju knäppare. Har jobbar för min morbror som har en byggåtervinningsfirma, och han river hus. Så det jag gjort idag har vart att jag lastat lastbilen med "skräp" från rivningsobjektet och sedan följt med till Återvinningsstationen och lastat av det. Och det var faktiskt kul. Dock inte något jag vill jobba med, med skönt att få något att göra för några timmar iallafall. Och det bästa av allt, jag fick 300 spänn för det. Och de pengarna går rakt ner i min USA-spargris. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0