Min jul

Nu är julen nästan över och jag tänkte ta det kort. På julafton var vi här hemma och åt och fick fina paket. Fick bland annat presentkort på Kusthotellet, bokstöd, pengar och biobiljetter. Igår på juldagen var det jobb som gällde, men innan dess julklappsbyte hos mamma. Fick min efterlängtade ögonskuggspalett från Viva La Diva och ett presentkort på Asiaspa.

På kvällen var det party som gällde. Det började hos Larsson på glöggfest. Var mycket trevligt, och kul att blanda mina vänner med jobbarkompisarna. När vi gick vidare till stan gick Ida hem, var en upplavelse att gå ut utan henne, vilken händer typ aldrig. Men det är inte samma sak utan henne, inte alls lika roligt. Först gick vi till Sociten, klockan var bara 23 så det borde inte ta lång tid att komma in tyckte vi, men där var det redan fullt(!). Så vi gick vidare till Oscars. Det blev lite dansande, men sen hemgång.

Idag har jag gjort stan tillsammans med Linda. Har var mycket mysigt. Mycket tid i köer och lite fina kap. Samt en mysig fika på Mignog med varm choklad. Mumma!

Ikväll får vi se vad som händer, förhoppningsvis lite party. Dock nykter för min del då jag ska jobba i morgon.

Måste bara tillägga att jag verligen har världens bästa vän, tack för att du finns Ida!

Kommentarer
Postat av: carro

Hallå där tjejen ! tack så jättemycket! din blogg är också sjukt fin, har den under mina bokmärken faktiskt! :D

2008-12-28 @ 17:50:50
URL: http://jenilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0