Se där ja!

Ibland förvånar jag mig själv. Även om jag låg och drog lite extra i sängen så har jag fått en del gjort innan det snart är dags att åka till jobbet. Diskat - check! Snabb fix i garderberna i köket - check! Strykt dukar - check! Duktig jag känner mig nu... För dukarna har legar i flera månader, upp till ett år. Men det är dags att få lägenheten fixad, för nästa vecka när det är kalas och fest så vill jag ha allt perfekt. Man vet ju aldrig om folk går och kikar i skåpen. Prestationsångest? Japp!

Det blir ingen måndagsrapportering idag. Jag har haft en dålig vecka. Mått dåligt. Självförtroende och disiplin sågad vid fotknölarna. Jag vill vara frisk, hålla igång, skapa energi... Men nu är det 10 dagar till 25 års dag, 12 dagar till kalas och fest. Motivationen är på topp och jag ska se ut som mitt fräschaste jag nästa lördag. Så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0