Precis vad jag behövde

Igår var en lite lustig dag. Humöret åkte berg-o-dal-bana. Började dagen med att åka till Kungsmässan med Lollo. Kaffe, lunch och lite shopping. Men lite så menar jag lite. Hittade nästan ingenting. Då typiskt när man faktiskt behöver nåt! Sen åkte vi hem och jag tog en tur till ÖB, EM och Blomsterlandet för att få ordnat ett par saker. Sen var det äntligen dags för det jag behövde, och behövt ett tag, träning. Blev ett 45 min spinningpass. Tog det lugnt då det var första passet sen muskelskadan och förkylningen. Men det gick som smör!

Idag får jag fortsätta med det jag inte slutförde igår, så en tur på stan blir det. Lite träning ska klämmas in. Sen kommer lillasyster på lunch och efter det ska jag och mamma åka till EM för att kolla och förhoppningsvis beställa en ny soffa.

Ikväll blir det på ett eller annat sätt socialt med en eller flera vänner. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0