Nytt i bokhyllan

Beställde lite nya böcker härromdagen, och idag hämtade jag ut dem innan jobbet. Kände att jag behöver lite ny inspiration och nytt syre så min glöd kan brinna vidare. Matrevolutionen är en omskriven och högt rankad bok om vikten av valen vi gör med kosten. Vad gäller den andra boken, som är skriven av triatleten Jonas Colting, kan man säga så här;

Det här är en guide till fitness och hälsa. En bok för alla som tränar en del men vill bli ännu bättre, och få mer kunskap om hur det faktiskt fungerar. För de som vill gå ner i vikt, för de som vill gå upp. För de som vill bli starka, för de som vill ha bättre kondition. För de som vill bli friska, för dom som bara vill se bra ut nakna!

En guide för att hitta balans och motivation kan man säg. Det ska bli intressant läsning, och jag lovar att återkomma med recension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0