Testpilot: Kari Traa

För någon månad sedan fyllde jag i ett formulär på Smartson.se för att visa mitt intresse om att bli testpilot för ett underställ från Kari Traa. Och i slutet på förra veckan damp ett tjockt brev ner i brevinkastet, snacka om att jag blev förvånad! I paketet låg ett ceriset underställ med långärmad tröja och ett par capribyxor.


Om Kari Traa

Kari Traa  är ett norskt sportmärke, utformat enbart för kvinnor och är internationellt känt för sina färgstarka sportkläder i toppkvalitet. Grundaren Kari Traa, en av världens mest framgångsrika kvinnliga freestyleåkare, har kombinerat två av sina största passioner: extremsport och stickning. Resultatet är ett modeföretag, som vänder sig till aktiva kvinnor världen över.


Om Butterfly seamless

Butterfly seamless är färgglada funktionsplagg som är perfekta för träning då de transporterar bort fukt från kroppen och torkar snabbt. Materialet är supermjukt och konstruerat med en teknik som gör att plagget får färre sömmar vilket ger användaren full rörelsefrihet. Plaggen är designade för att möta de ergonomiska kraven från en modern sportkvinna och har blivit utsett till “Bäst i Test” av flera skandinaviska tränings och fitness  magazine på grund av sina tekniska kvaliteter.


(Info och bild hämtad här)

 

Priset i butik för de två delarna jag fått ta del av är ca 499 kr samt 399 kr. Finns bland annat hos Sportamore. Så nu blir det för mig att ut och testa detta i mina träningsaktiviteter och se vad det går för!


Kommentarer
Postat av: Amanda

jippi längtar jättemycket :D

2011-10-27 @ 14:07:29
URL: http://fiftymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0