På banan

Jag känner mig pigg och stark, med fokus på framtiden! Verkligen skönt att vara tillbaka i träningen, och den goda spiralen. Maten går superbra och det blir i varje fall 4 träningspass i veckan. Måtte vågen fortsätta gå neråt nu. Så glad jag var i morse när jag så dubbel-åttorna.

Fick spelat innebandy igår, efter ett uppehåll på tre veckor. Grymmeskoj! Trodde aldrig, har sagt det tidigare, att jag skulle falla för en laagsport. Men detta är nästan veckans höjdpunkt, något jag ser framemot varje dag. Blir lite träning idag med, det klassiska dubbelpasset på gymmet. Först spinning och sedan yoga.

På tal om spiral så var jag hos barnmorskan idag och fick just en sådan. Tänker aldrig mer i mitt liv äta hormoner. Att sluta med pillrerna som jag gjorde förra året (?) är nog det bästa beslutet jag tagit. Kroppen och huvudet mår så mycket bättre. Och så bra som jag mår i dag, det vill jag inte förlora! Visst kändes det att sätta in den, men inget som inte jag klarar av. "Du måste vara en tålig tjej", var vad jag fick höra. Och ja, det är jag ju!

Träna var det...
So long kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är duktig storasyster! :)

kram

2011-10-03 @ 19:20:19
URL: http://fiftymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0