Konfunderad

Det är mycket tankar i huvudet just nu. Ja, jag är inne i en sådan period. Nu handlar det om vad jag vill och framförallt vart jag vill. Med livet, hälsan, träningen och kosten. Har funderingar över hur jag för en gångs skull ska komma någonstans där jag anser att det är tillräckligt för att vara nöjd, med mig själv. Vad är målet? Vad är meningen? Och vad vill jag uppnå? För träningen har verkligen vacklat de senaste veckorna, emellanåt bra annars kasst. Kanske dags att ta in lite proffesionell hjälp för att ta mig dit jag vill? Kosten tror jag att jag vet hur jag ska hantera, nu har jag verkligen testar mig fram.

Jag är på väg att hitta svaret, gäller bara reda ut lösningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0