Död mans ställning

Efter en, återigen, fullspäckad helg med jobb varvat med vin, vänner och trevligt sällskap så var jag igår rätt död rent ut sagt. Smått sliten. Men istället för att krypa upp i soffan när jag kom från jobbet så bokade jag kaffedate med fina Ida på Mignon. Efter en latte och en promenad runt fästningen så var jag superladdad för dagens träningspass; spinning + yoga.

På spinningen kunde jag äntligen köra på och stå upp. Härligt var det! Efter ett 55 min långt, hårt och inte minst svettigt pass tog jag mig en snabbdusch och slängde på mig träningsoutfit två. Dags för yoga! Massa sköna övningar och jag kunde faktiskt koppla bort huvudet för en bra stund. Avslutades med avslappning, men istället för att ligga där och nästan somna så stirrade jag i taket och log. Nöjd med mig själv!

Behöver jag säga att jag var smått mör och mjuk i kroppen efter det här? Tror inte det. Idag är jag lite stelare, men ack så taggad! Om en timme är det möte med min kommande PT, ska bli spännande.

Vad hittar ni på en höstdag som denna?

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi du är sötast :)

2011-10-25 @ 10:38:46
URL: http://fiftymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0