Sötnötar!

Det ger mig energi och skrivlust att höra att ni faktiskt saknar mina inlägg! Jag hade, och har fortfarande, lite funderingar på att lägga ner bloggen... Men kanske inte riktigt än. För nu behöver jag en kick i baken! PT-tränandet går bra, så även det hela med att lära mig slappna av och koppla bort för att inte vara en lika stressad person. Och det har jag verkligen blivit, av så många anledningar...

Något som däremot gått väldigt dåligt är kosten. På tok förmycket onyttigheter i form av efterrätt, frallor, cola och alkohol börjar sätta sina spår. Dags att styra nosen rätt igen! Så jag kör igång med en veckas nollning. Vilket betyder no carbs! Utan proteiner och nyttiga fetter i lagom mängd. Det kommer bli ägg, ägg och åter ägg i mängder. Jag ska banne mig kunna stå ut hela veckan, för jag kan det vet jag!


Jag vet att jag kan och att jag är stark, men jag kommer behöva er hjälp som pepping...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du klarar det, lätt!

2011-11-21 @ 19:37:02
Postat av: jenny

heja jossan:)

2011-11-22 @ 06:27:09
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0