No carbs - dag 6

Då var det lördag igen. Och jag som i veckan sagt till mig själv att det skulle vara alkoholfritt ett tag, men det fick jag ju äta upp redan igår med tanke på middagen jag var bjuden på. Likadant blev det idag, men ingen potatis här inte. Mumsade istället god ost och härligt kött. Älskar mina vänner som skämmer bort mig på detta vis. Unnade mig dock en liten liten kula glass till efterrätt...

Frukost: 2 ägg + majonnäs, kaffe
Lunch: lax + sås + babyspenat, pepsi max
Mellanmål: kaffe + mjölk, celcius
Kvällsmat: osttärningar + finskuret kött + oliver, lövbiff + vitlökssmör + tomat + sallat, en liten kula lejonet&björnen-glass, ett par glas vitt vin
Övrigt: alkoholfridrink på passionsfruktsjuice + sprite

Ingen anning om kaloriintag och dess fördelning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0