Förvirrad?!

Mitt frånvarande från bloggen beror på många saker. Saker som jag behöver ta tag i. Reda upp. Få tag på mig själv där någonstans i förvirringen och den dimmiga vardagen. Det största problemet just nu tar upp mina tankar hela tiden. De som står mig närmast vet vad. Det är inte lätt att ta tag i något som man tidigare aldrig ställts  inför. Inte heller när man vet hur man känner för frågan. Men det funkar ju inte längre... Vet inte själv varför jag inte gjort det tidigare. Vad är jag rädd för? Vad är det jag har att förlora, mer än att må dåligt?

Hur gör ni för att ta tjuren vid hornen?
Och vågar jag göra det?

Kommentarer
Postat av: jenny

svårt att veta vad man ska svara på de när man inte vet vad det handlar om men jag hoppas de löser sig.

2011-01-15 @ 16:24:45
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Linda

Du vågar! =) Jag vet att du kan. Finns här för dej det vet du.

2011-01-18 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0