Dags för en makeover!



Ikväll är det dags att besöka frisören C i Göteborg igen, mitt andra besök! Är ca tre månader sedan jag klippte mig sist så det har hunnit växa till sig en bra bit. Får jag själv bestämma så blir det att fortsätta spara på längden och få till en jämnare frisyr, men ändå klippa av det till en nyckelbenspage och färga i en naturlig höstig färg. Typ som Jennifer Aniston på bilden. Men vem vet, kanske kommer jag därifrån med nåt mer hypat än den rockiga och champangerosa frisyren jag fick sist? Det återstår att se. Vad tror ni? Och vad är ni sugna på att göra med håret nu när höstan närmar sig?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan man inte få en bild på den nya frillan :)

2011-08-25 @ 17:06:48
Postat av: Jossan

Evelina: Jodå, när jag fixat håret en dag ;)

2011-08-25 @ 19:03:18
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: Rude

Jag funderar på att låta håret växa ut, för att sedan köra en snygg överkamning... :D

2011-08-28 @ 23:40:21
URL: http://www.livetpåmösen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0