En tur i Göteborg

Idag har jag vart på utflykt till Göteborg tillsammans med Lollo.
Åka tåg, shoppa och dricka kaffe.
Det är mysigt det!
Här kommer ett bildregn över dagens shoppingfynd!

Det ser inte mycket ut för världen, men allt detta fick plats:

Örhängen, 39:50 kr, Indiska.

Doft, 295 kr, Kicks.

Men efter utnyttjade kuponger blev det 211 kr, kap!

Skinnjacka, 399 kr, H&M.

Ytterligare ett kap, 209 kr, då det var klubbdag och jag hade kupong.

Korg, 89 kr, Granit. Hjälper mig hålla ordning på mina burkar och flaskor.

Korg, 89 kr, Granit. Ytterligare en korg, men denna till vitaminet etc.

Skål, 69 kr, Lagerhaus.

Står på byrån i sovrummet och är fylld med nagellack.

Söker efter fler skålar/fat/glaskupor att ha för förvaring av smycket etc.

Några tips?


Det blev en del bilder, men  får ju kompensera för det då jag i vanliga fall är kass på det. För övrig så kan jag tipsa om att köpa Duo/familje-biljett på Öresundstågen när ni ska till Göteborg nästa gång. Så vida ni är två vuxna. Laddar ni ett värdekort så kostar det 126 kr, enkel väg, för er båda. Billigt! Under dagen har det fikats en hel del på Espresso House. Mumsigt. Men de extrakalorierna var jag duktig och sprang bort när jag kom hem då jag var löpsugen. Börjar jag bli knäpp? Hihi.

Kommentarer
Postat av: jenny

å vad fina grejer, nu blev jag oxå sugen på gbg.

2010-03-29 @ 21:09:02
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0