Årets stora utmaning


Nu är årets utmaning bestämd!

Som ni kunde läsa i förra inlägget så utmanade jag min mamma och mina systrar till att hänga på att springa Tjejmilen i september. Och de antog den! Ska bli riktigt roligt. Springa ihop som en kvartett och göra nåt tillsammans bara vi. Innan dess krävs dock en del träning, men det är också därför som jag ville ha denna utmaning. För att ha något att se framemot och träna upp mig till. Före Tjejilen är det dock dags för Vårruset i maj. Om det blir ett lag med kollegor eller med blandande vänner får vi se. Men kul är det att verkligen ha ett mål!

Så nu är det bara att ta fram löpsrskorna samt införskaffa ett gymkort på Friskis&Svettis.

Kommentarer
Postat av: Amanda

:) kul ska det bli! =)

2010-01-18 @ 15:12:09
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0