Huvudbry

Det är just nu ekonomiskt tjärvt. Och mig veterligen kommer nästa lön vara ännu sämre än denna. Det är bara 4:e idag. Jag har 1000kr kvar. Och då måste jag till tandläkaren, säkerligen köpa mer medeciner och gå till optikern. Kul!
Hur ska jag kunna åka till Malmö och bara vara och unna mig saker? Tur jag har Tradera till det. Får engagera mig i att rensa mer så jag får ihop lite pengar. Har ju faktiskt fått 2000kr på en vecka nu. Så det går kanske.

Kul att se fram emot en ledig helg med detta i huvudet...

Kommentarer
Postat av: jenny

shit, 2000! hur gör du`? vad heter du på tradera?

2009-09-04 @ 17:31:29
Postat av: j

det va inte jag som kommentera innan=)

2009-09-04 @ 20:35:16
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0