5-dagars

Ja nu har jag 5 dagars jobb att se framemot. Lär gå fort då det är lönehelg och allt. Vilket betyder mycket folk i Ullared! Men det är kul när det är att göra.

Har vart duktig och förberett lunch och kvällsfika till jobbet. Brukar ju bara vara lunch, sen går jag aphungrig resten av kvällen tills man kommer hem efter 21. Inte bra. Så nu har jag med två smörgåsar.

Idag är det min vilodag gällande träningen. De tre tidigare dagarna har gått strålande. Hoppas det gör det i morgon med då jag har bokat in ett gymbesök innan jobbet. Får se hur det går, det måste gå bra.

Time to work!

Kommentarer
Postat av: j

lindbergsskola=)

2009-10-22 @ 11:40:37
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0