På tur...

Oj, nu har jag fått mycket gjort. Trevligt. Gick upp sisådär 7.40, fixade mig, åt frukost och tog cykeln ner till stan. Hade klipptid hos Jessica på Hårporten 8.30. Härligt att få bort lite av ruffset. Som idag inte är ett ruffs kanske, men det har växt mycket på 8 veckor.

Sen gick jag upp till Lollo och väntade på att hon skulle vara klar för en tur på stan. Började rundan med frukost på Cafe Ströget. Mums! Gick i lite affärer. Fick använt mitt presentkort på Cervera. Finfina ljuslyktor att hänga i fönstret i vardagsrummet.

Vi fortsatte shoppandet på Rusta, ÖB, Djurmagasinet och Blomsterlandet. Fick köpt mig plastgran, hyasinter, mossa och lite annat.

Nu ska jag vila och fika. Sen pyssla. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0