En måndag

Dagen har, som kan läsas i tidigare inlägg, gått upp och ner. Träffade Lollo på förmiddagen, sedan hem för lunch. Ett besök hos Farmor och Farfar. Sen ett spinningpass på gymmet. Utan träningen hade min dag nog gått åt *******. Den får mig att må bra och vara stolt över mig själv. Alltid något. Så idag har jag bränt ca 670 kalorier. Inget vetenskapligt, men något att gå på. Så nu har jag bara 2330 kvar åt resten av dagarna.

I morgon är min sista dagen på ledigheten. Sen är det jobb som vanligt igen. Morgondagen ska spenderas med Ida och kolla på möbler. Sen ta en tur till min kommande lägenhet för att kolla färger, mått och lite andra små saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0