Crazy!

Ja det kan man nog sammanfatta lördagens händelser med. Tänker inte dra alla tråkigheter, utan vi kör på en helhetsbild istället. Jag och Ida var på IKEA, Kungsmässan och sen ute och svirade på kvällen. En massa skratt, men också tårar. Ibland är man bra korkad, men det är bara att rycka upp sig och börja på nytt blad. Så idag har jag börjat på noll vad gäller både träningen och grabbs. Bort med nummer, msn, rubbet! Nu ska jag ha kul och våga leva livet ännu mer!

Tack Ida för din support och pushning! I need that, more then ever, trots mitt nyväxta självförtroende.

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter bra det! Man ska inte ödsla sin energi på sånt som inte förtjänar det=)



Hejja Jossan!



Kram

2009-04-05 @ 22:50:47
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0