Gårdagen, en lång dag.

Ja det var det, men också en mycket händelserik sådan. Gick upp tidigt för att ta en tripp till Göteborg, med Ida som sällskap, för att gå på en arbetsintervju. Intervjun gick bra, men jobbet är nog inget jag kommer att tacka ja till. Efter en sväng på H&M gick jag ut ur affären med en stoor påse. Det blev den grå koftan som jag bloggade om tidigare, och helt otippat(!) en rosa jacka från trendavdelningen. Så söt som den är också. Bild kommer senare. Vi fortsatte sen till IKEA där vi åt en god lunch, Kotlett med b-sås och pommes. Var även förbi Chilli, och jag vill ha allt, måste ju bara hitta lägenhet först. Sen bar det av hemåt igen, i regnet. Väl i Varberg ringer mamma om att hon vill bli hämtad på jobbet. Så det fick bli så, men först ett besök hos frisören för att boka tid för klippning och färgning. På måndag har jag tid, får se hur det blir. Väl hemma var det bara att packa träningsväskan och vända igen för nu var det dags för spinning. Jäklar vad det känns i kroppen idag, men grymt kul var det. Efter spinningen blev det, ja hör och häpna, pizza. Men det var ju bokat sedan en vecka tillbaka.

Efter en lång dag somnade jag gått och vaknade inte förrän kl 10.

Får se vad denna dagen har att erbjuda, mer än träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0