Kaffedag

Idag är det ledigdag, såå skönt. Hade som mål att gå upp runt 8-tiden för att åka in till gymmet coh köra en långpass. Men vaknade halv elva, jag som tänkt vara trött ikväll och somna tidigt för att vara pigg hela dagen i morgon. Kom i allafall iväg till gymmet, och eftersom det var ett tag sedan jag var där sist så körde jag bara ett kort konditionspass. Fullt tillräckligt för dagen. Efter gymmet sprang jag snabbt in på Lindex för att köpa strumpbyxor till morgondagen. Sen hem till Lollo där vi drack mängder av kaffe och tjötade. Hungern gjorde sig sedan påminnd så jag åkte hem och lagade lite mat. Det blev lax med qinoua. Snabblagat och nyttigt.

Nu sitter jag och smuttar på min typ tredje kopp kaffe för dagen, och när jag menar kopp så är det inte små, utan rejäla muggar. Får se hur det går med sömnen i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0