I dubbel bemärkelse...

Denna veckan är smått tuff. Det gör ont i magen, både fysiskt och psykiskt. Den psykiska oron för att det ska vara något fysiskt fel tar överhand, även om jag inte borde vara orolig. Igår gick jag och la mig med ett snurrande huvud och ett hemskt illamående. Kan vart eftersläng av bilkörandet fram och tillbaka till Göteborg och den inköpta 7Eleven-smörgåsen. Men jag vet inte. Mina två läkartider denna veckan kommer förhoppningsvis råda bot på det mesta, men fram tills dess kommer det vara smått oroligt...

Kommentarer
Postat av: jenny

Usch känner ign mig, dö jobbigt att må så och oroa sig:/ hoppas de går bra, kram

2012-01-17 @ 20:26:22
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vännen då?! vad är det som har hänt? Varför 2 läkarbesök?? Kramar

2012-01-18 @ 09:17:59
Postat av: Linda

Men vännen då?! vad är det som har hänt? Varför 2 läkarbesök?? Kramar

2012-01-18 @ 09:18:21
Postat av: Maddah

Oj tusan det låter ju inte alls som en trevlig vecka du har framför dig. Hoppas det går bra. Visdomsord från den äldre är att inte oroa sig utan ta det som det kommer. Kraam

2012-01-18 @ 09:28:02
Postat av: Ullrika

Jag har ju varit där du är, vill du fråga eller veta nåt särskilt så fråga: jag lovar att försöka förklara och lugna allt jag kan!



ps. det går inte att kommentera inlägget ovanför?

2012-01-20 @ 16:43:00
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0