Älska Katrin!

Trodde inte att jag skulle säga det, även om jag följt hennes blogg länge, men jag är ett fan av Katrin Zytomierska. Speciellt nu efter hennes medverkan i veckans avsnitt av Debatt på SVT. De tog upp diskussionen till LCHFs rön om att vara en livsfarlig diet och det var en vild debatt, från motståndarsidan såklart. De som sett fördelarna med det, där bland Katrin, var lugna och poängterade dess verkan och fördelar.

Det fungerar för vissa, men tydligen inte på mig. Inte var gäller viktminskningen i vart fall. Dock har jag aldrig mått bättre, eller sett slankare ut. Kanske ska ta upp det igen med andra ord? Tåls att tänka på...


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Jag såg det där och tyvärr kan inte hennes medverkan i Debatt få mig att tycka om henne. Däremot tycker jag diskussionen kring LCHF är intressant - fastän jag är för dåligt insatt för att ha en åsikt i ämnet :)

2012-01-22 @ 01:18:08
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0