Mitt fjärde PT-pass

Det var uppe med tuppen imorse. Dels för att jag hade tvättid, men också för att ladda inför dagens PT-pass. Mitt fjärde av fem. Laddade kroppen med en liten frukost i form av ägg, kaffe och mitt nya hproteinpulver på hampa med acai, spirulina och vetegräs. Smakar som det låter, gräsmatta. Men enligt en blogg som jag börjat följa ska det ge energi åt hela dagen och vara riktigt bra. Återstår att se...

Strax efter 08:15 traskade jag ner mot gymmet. Ställde mig på bandet för lite uppvärmning, först gå med uppförslut men sedan kände jag för att prova springa. Var ju så länge sedan! Och så bra det gick, en hel kvart utan nåt besvärande flås. Nöjd! När väl Jim dök upp var jag svettig och halvfärdig, men det var ju bara början på träningen. Vi körde mitt schema jag fått från honom och han pressade mig hårt. Musklerna var riktigt trötta och mjölksyran smög sig på eftersom jag nollar kolhydraterna. Obehagligt och härligt på samma gång. Efter en timme så var jag så slut så jag knappt visste om jag skulle kunna gå hem, vilket visade sig gå utan större problem.

Nu är jag mör och allmänt trött, men ingen vila nu inte för här ska adventsstädas!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0