Det är vår!

Ja, för idag var jag ute på min första löprunda för året. Och för mig är det ett stort vårtecken. Båda att vädret tillåter utomhusaktivitet plus att man vill ut och röra på sig. Löpningen gick väl sådär, men bättre än förväntat. Var lite naiv när jag tänkte springa en bit på slingan, då den är isbeklädd, så det drog ner snitttiden lite grann. Måste ju börja komma igång nu, för det är ju inte mer än 2 månader till Vårruset.

Invigde mitt nya löpbälte idag också. För som alla vet så är Iphonen inte den smidigaste telefonen, och ha den på armen är inte min grej. Det finns även plats för nycklar och annat som kan tänkas vara bra att ha med sig. Bältet fungerade utmärkt och låg på sin plats i svanken.

2,94 km på 24 min

Långt från mitt mål 5 km på 30 min, men det är en början.

Kommentarer
Postat av: maddah

Hejja Jossan du är så duktig. Löpbälte kanske man skulle skaffa sig.

Kram

2011-03-07 @ 19:43:17
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: Matilda

Var köper man ett sådant bälte? super smart ju :)

2011-03-07 @ 22:23:14
Postat av: Jossan

Maddah: Ja det vart en riktigt bra pryl :9



Matilda: Ellos har det, och en massa andra webbutiker. Googla :)

2011-03-07 @ 22:45:27
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0