Pizza, popcorn och pirater

I måndags hade jag och minsta-syster bokat en biodate. Vi hade i förväg bestämt att det skulle bli den nya Pirats-filmen och före ett besök på pizzerian. Och så blev det! Vi möttes upp vid 19 då jag kom med bussen direkt från jobbet och gick för att köpa biljetter. Sen till maten. Borde beställt en kebabsallad, för det är ju underbart gott, men föll för en pizza. Och var det gott? Njä. Inte dirket. Den var mest tråkig, så det lär ta ett tag tills nästa slinker ner. Efter maten hade vi tid över så vi tog ett varv runt Fästningen.


Vad tyckte jag då om filmen? Jo, den var väl bra. Men vad mer än Jack Sparrow gjorde filmen till en av Pirats? Inte mycket inte, men som sagt den var bra även om jag föredrar de andra mer.

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack för en jättefin och bra kväll :)

kram

2011-06-01 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0