En onsdag mitt i veckan

Vilken dag! Började med skolavslutning för syskonen på Almers, sen planka på Wärdshuset, tur på stan med Lollo, löppass i Påskbergsskogen och avslutas med en dunderkväll på stan!


Efter träningen blev det en snabb dusch. Åkte ner till Kvantum för att möta Ida. Stod på torget en stund för att lyssna på lite lokala förmågor för att sedan styra nosen mot Cheers för lite vin och kvällsmat. Tjötade mångt och mycket fram till klockan slog nästan tjugotre och det var dags för kvällens höjdpunkt: Daniel Adams Ray på torget. Gisses! Grym spelning! Men vad är det med folk och konsten att inte lyssna in musik innan en spelning? Meningen är ju att typ kunna texterna och digga med så mycket det bara går. Men det är väl bara jag som älskar att lyssna på album, Ida påstår det i vart fall. Hihi.

Såg inga fulla småsyskon på stan. Men hörde av mig till dem så jag vet att de iallafall var i behåll. Och så verkar det ha vart. Min naiva syn på verkligheten, om den stämmer är en annan femma...

Jag har med andra ord haft en grymt rolig kväll, och imorgon unnar jag mig sovmorgon innan det är dags för jobb!

Kommentarer
Postat av: ullrika

Där vi stod på torget kunde ungarna varenda textrad minsann :)

2011-06-18 @ 00:54:07
URL: http://ullrika.se
Postat av: Glennrebecka

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-12-08 @ 10:18:50
URL: http://glennrebecka.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0