Baksmällan

I dubbel bemärkelse! Dagen började med ångest... Jisses! Spontan utgång igår med fina vänner. Slutade som det gjorde. Att lite vin kan slå så knäppt, att man aldrig lär sig. Har lite ångest för ett par saker, men äh, jag överlever nog det med. Om inte annat får jag bjuda på det. Nog om det.

Det har som sagt vart baksmällans dag i dubbel bemärkelse. Började som ni förstår rätt seg och kass. Tog mig upp och ut. Först till Kvantum för att inhandla proviant i form av jordgubbar, passionsfrukt, glass och cola. Bosatte mig på Idas terass där även Lollo dök upp. Vi tog en tur på stan och avslutade med kaffe vid Fästningshörnan.

Sen bar det av hem för dusch och käk för att sedan ta sig ut på kvällens planer. Bio! Baksmällan del 2. Åh, grymt bra. Kanske inte lika klockren som den första, men ack så roande. Bäst av allt är ju definitivt Bradley Cooper! Min favorithunk i filmvärlden.



Dagens visdom: Spontanitet är det bästa, mest roande och det mest minnesvärda.

Kommentarer
Postat av: ullrika

Åååh, snällingen från Alias väl? Sicken sötnos :)

2011-06-07 @ 10:38:29
URL: http://ullrika.se
Postat av: Jossan

Ullisar: Jovisst är det han! Tänkte jag inte alls på :9 Och ja han är ögongodis ;)

2011-06-09 @ 10:24:25
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0