Tips - Protein


När jag tränar hårt, exempelvis spinning eller ett långt styrkepass, så tar jag en proteinshake. Då jag är väldigt kräsen med båda smaker och konsistenser - ni som känner mig vet - så har det vart svårt att hitta något som verkligen faller mig i smaken. Därför vill jag nu tipsa om Charlotte Perrellis egna serie - Fit & Smart. Jag har bara smakat på jordgubbssmaken ännu, den är gudomligt god för att vara proteinpulver. Smakar nästan som en milkshake på McD och då har jag ännu bara blandat med vatten(!), tänk hur den då kan bli med mjölk.

Kan även rekommendera Dalblads Banan-Choklad blandad med mjölk. Nam nam!

Är ni köpsugna så rekommenderar jag att handla på Bodystore.se - billiga och snabb leverans! De bjuder även på frakten om man handlar över 500 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0