Läsare - jag utmanar er!

Just nu känns allt jättebra och det flyter på utan större hinder. Men som alla vet så kommer man till en punkt där motivationen börjar tryta. För att bibehålla den och ha något att kämpa för så sätter jag hela tiden upp små mål. Finns en massa saker som jag vill göra och uppleva, men tyvärr räcker det inte alltid med min egna lista. Därför behöver jag er hjälp! Så kära vänner, famlij och övriga läsare - utmana mig med ett mål!



Vad ska uppnås? Och vad är "belöningen"?

Det får ju gärna vara nåt vi gör tillsammans. Tjejkväll? Bio?

Ett mål som jag själv drömt om länge - kanske lite orealistiskt - är att jag ska tatuera mig den dagen jag nått 80 kg. Men som sagt, dit är det långt och jag kanske aldrig når fram. Men det är en dröm! Och därmellan finns det skor som vill köpas och ett besök hos frisören.

Självklart finns det andra mål än just viktmål. Förra året utmanade jag mig själv med att springa både Vårruset och Tjejmilen. Var otroligt stolt när milen var avklarad i början på september. Målet med träningen i år är att klara 5 km på under 30 min och springa milen på en tid bättre än förra året - 70:52. Vilka loppen blir får vi däremot se.

Vem är med på att springa lopp?

Kommentarer
Postat av: linnea

jag ska utmana dig på nåt lopp, vet bara inte vilket än... höhö. för då kommer jag igång med träningen ordentligt oxå ;) och i år ska jag bannimej slå dig!!! vi kan ju börja med vårruset! ;)

2011-01-20 @ 20:26:54
Postat av: Andreas

Häng med mig på Göteborgsvarvet! Eller ja, i år går det inte... anmälan är stängd sen länge... men 2012 så kör vi. :D

2011-01-22 @ 12:16:48
URL: http://www.livetpåmösen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0